تولید با کیفیت
برای اطمینان از ادعاهای تبلیغاتی ، شرکت ها باید کیفیت را در محصولات یا خدمات خود ایجاد کنند. از منظر تولید ، این به معنای تعهد در سطح شرکت برای از بین بردن خطاها در هر مرحله از فرآیند و توسعه محصول و طراحی محصول می باشد. این همچنین به معنای همکاری نزدیک با تأمین کنندگان برای از بین بردن نقص در تمام قطعات ورودی است.
جنبه های بازاریابی برنامه های بهبود کیفیت به همان اندازه مهم است و اغلب نادیده گرفته می شود. کیفیت باید در درجه اول مشتری محور باشد ، نه فناوری محور ، تولید محور یا رقیب محور.
در توسعه برنامه های با کیفیت محصول، شرکت ها معمولاً دو مجموعه سوال اساسی را در نظر نمی گیرند. اول ، مشتریان چگونه کیفیت را تعریف می کنند ، و چرا آنها ناگهان نسبت به گذشته کیفیت بالاتری را طلب می کنند؟ دوم ، کیفیت بالا در خدمات مشتری چقدر مهم است و چگونه می توان پس از فروش از آن اطمینان حاصل کرد؟
عملکرد محصول و خدمات به مشتری در هر برنامه با کیفیت ارتباط تنگاتنگی دارند. هرچه توجه به کیفیت محصول در تولید بیشتر باشد ، تقاضای عملکرد مشتری برای رفع مشکلات بعدی کمتر است.
خدمات مشتری علاوه بر عملکردهای معمول خود می تواند به عنوان یک سیستم هشدار سریع برای تشخیص مشکلات کیفیت محصول عمل کند. نظرسنجی از مشتری برای اندازه گیری عملکرد محصول همچنین می تواند به کنترل کیفیت یا مشکلات طراحی کمک کند. و البته تشخیص نقص زودرس باعث جلوگیری از نا رضایتی می گردد.
این مجموعه تلاش دارد تا با برسی و نظرسنجی و نیاز مشتریان در خصوص کیفیت تولید محصولات و خدمات پس تولید و استفاده از روش های کنترلی و بهبود دهنده طبق استاندارد ISO9002 گامی برای رضایت مشتریان و بهبود در فرایند طراحی و تولید بردارد.