هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی در سطح جهانی برای تبلیغ مارک ها ، محصولات و هویت
شرکتی استفاده می شود. آنها همچنین به عنوان هدایا در رویدادها مانند
نمایشگاه ها و راه اندازی محصولات استفاده می شوند. هدایای تبلیغاتی را
می توان برای سازمانهای غیرانتفاعی جهت ترویج اهداف خود و همچنین ترویج
برخی از رویدادها که آنها برگزار می کنند مانند پیاده روی یا هر رویداد دیگری
که برای هدفی پول جمع می کند ، استفاده کرد.
چگونه
تقریباً هر چیزی را می توان با نام یا نشان یک شرکت مارک گذاری کرد و از آن برای تبلیغ استفاده کرد. موارد معمول شامل تی شرت ، کلاه ، جاکلیدی ، پوستر ، برچسب سپر ، خودکار ، لیوان ، کوزی ، اسباب بازی یا پد ماوس است. بزرگترین دسته کالاهای تبلیغاتی کالاهای پوشیدنی است که بیش از 30٪ از کل کالاها را تشکیل می دهد. هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مانند محصولاتی که از مواد بازیافتی و منابع تجدید پذیر ایجاد می شوند ، محبوبیت قابل توجهی را تجربه کرده اند.
نوع کالا
اکثر کالاهای تبلیغاتی نسبتاً کوچک و ارزان قیمت هستند ، اما می توانند به کالاهای سطح بالاتر متغیر باشند. به عنوان مثال به افراد مشهور در جشنواره های فیلم و جوایز اغلب هدایای تبلیغاتی گران قیمت مانند عطرهای گران قیمت ، کالاهای چرمی و وسایل الکترونیکی تعلق می گیرد. شرکت هایی که هدایای گران قیمت را برای شرکت کنندگان مشهور تهیه می کنند ، اغلب از افراد مشهور می خواهند که اجازه دهند از آنها عکسی به همراه کالای هدیه گرفته شود که این شرکت می تواند برای اهداف تبلیغاتی استفاده کند. شرکت های دیگر به امید اینکه افراد مشهور این اقلام را در ملاعام بپوشند ، هدایای لوکس مانند کیف دستی یا روسری را به حاضران مشهور ارائه می دهند ، در نتیجه تبلیغات تجاری برای نام تجاری و محصول این شرکت به دست می آید.
آگاهی از برند رایج ترین کاربرد برای هدایای تبلیغاتی است. اهداف دیگری که بازاریابان برای تسهیل از موارد تبلیغاتی استفاده می كنند شامل روابط كارمندان و رویدادها ، ایجاد ترافیك در نمایشگاه ، روابط عمومی ، تولید مشتری جدید ، برنامه های فروشنده و توزیع كننده ، معرفی محصولات جدید ، جوایز خدمات كارمندان ، برنامه های غیرانتفاعی ، برنامه های تشویقی داخلی ، آموزش ایمنی ، مراجعه مشتری و تحقیقات بازاریابی.
سیاست گذاری
از هدایای تبلیغاتی در سیاست نیز برای تبلیغ نامزدها و دلایل استفاده می
شود. اقلام تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای سازمانهای غیر تجاری مانند مدارس
و موسسات خیریه غالباً به عنوان بخشی از فعالیتهای جمع آوری سرمایه و
آگاهی بخشی مورد استفاده قرار می گیرند.
بازاریابی چریکی
استفاده از هدایای تبلیغاتی در بازاریابی چریکی شامل مارک تجاری به گونه
ای است که با ایجاد جلوه بصری خاص ، توجه بیشتری را به خود جلب می
کند.
بین المللی
اعطای هدایای تبلیغاتی در مرزها و فرهنگ های بین المللی متفاوت است ،
نوع محصول ارائه شده اغلب از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.
بنگاه اقتصادی
کالاهای تبلیغاتی بندرت توسط شرکت های سازنده مستقیم از تولید کنندگان
واقعی محصولات تبلیغاتی خریداری می شوند. تخصص یک تولید کننده در تولید
فیزیکی محصولات نهفته است ، اما به دست آوردن یک محصول در مقابل
مشتریان بالقوه یک مجموعه مهارت کاملا متفاوت و یک فرایند پیچیده است.
صنعت هدایای تبلیغاتی شبکه گسترده ای از شرکت های توزیع کننده کالاهای
تبلیغاتی وجود دارد. توزیع کننده کالاهای تبلیغاتی به عنوان شرکتی تعریف می
شود که “تمرکز ویژه ای برای فروش هدایای تبلیغاتی به کاربران نهایی داشته
باشد”. (“کاربر نهایی”) یک شرکت یا سازمان شرکتی است که کالاهای
تبلیغاتی را برای استفاده خود خریداری می کند. این شرکت های توزیع کننده
این تخصص را دارند که نه تنها محصول را به بازار می برند بلکه می توانند
پشتیبانی تخصصی مورد نیاز را نیز ارائه دهند. جنبه منحصر به فرد هدایای
تبلیغاتی این است که در بیشتر موارد محصول با آرم یا مارک یک سازمان
شرکتی چاپ می شود. تولیدکنندگان واقعی به ندرت تنظیماتی را برای چاپ
واقعی کالا انجام می دهند. شرکت های توزیع کننده کالاهای تبلیغاتی در
کارهای هنری و فرآیندهای چاپ متخصص هستند. علاوه بر این ، توزیع کنندگان
کالاهای تبلیغاتی همچنین پشتیبانی کامل در پردازش سفارشات ، کارهای
هنری ، اثبات ، تعقیب پیشرفت و تحویل محصولات تبلیغاتی از چندین منبع
تولیدی را ارائه می دهند.
تولیدی کیف و کوله پشتی زگر
این مجموعه افتخار دارد تا با اتکا به دانش خود نسبت به تولید هدایای تبلیغاتی
قدم بردارد. از دید ما هر تبلیغ کننده باید هدایای تبلیغاتی خودش را داشته
باشد.
در این مجموعه سعی شده با توجه به دانش و امکانات، تولیداتی اختصاصی با
توجه به بوجه و خواسته مشتریان طراحی و ارائه گردد.
ما لذت می بریم که برای شما فکر میکنیم تا شما را متمایز کنیم.
هدایای تبلیغاتی باید خاص و کاربردی باشد تا هدیه گیرنده تمایل به استفاده از
آن را داشته باشد.
توجه به این امر یعنی احترام به مشتریان از مهمترین اصول یک بنگاه اقتصادی
می باشد.